01 december, 2008

Jul

Hur ska man kunna skilja sig från dessa efter jul ...måste man det ,eller ?

Hittade denna gulliga burk på stan , alltid bra att ha ... lite knäck eller choklad i kanske...
mmmmmmmm !

Bilderna i min blogg är ju alltid på detaljer, och det beror ju på att en renovering sällan är så insmickrande precis ...stökigt, dammigt, ja ren kaos och det är ju inte så roligt att visa, så ni får tåla er ett tag till. Därför tycker jag att det är ganska härligt att gå ut. Få lite luft och lyfta blicken ... här är lite av vår skog ned mot havet ... puhh , andas ...

Ängar, skog och hav...ja, och så var det ju himlen ...här finns inget gatljus så vi ser stjärnhimlen väldigt bra ...



Och till sist lite snö, det har vi gott om ... den där blåa färgen påminner mig om min barndom. Vintrarna var isblå och mamma smorde in en i nivea , sommrarna var oändliga och himlen var alltid blå ...
Hörni, ha det nu så bra , och "dräp" er inte bara för att det blir jul , man behöver inte ha allt och det behöver inte vara "perfekt" , ja ni vet vad jag menar ... ta det lugnt ...
MVH Sussi O




4 kommentarer:

Anonym sa...

vad fin blogg du har

LantlivsAnette sa...

Åhhh...vilka ljuvliga bilder...man kan riktigt känna andetagen ända hit..klar kall luft..nog minns man Nivea tiden alltid ;)
Det gör absolut ingenting att du visar detalj bilder, det är sååå fina saker du visar oss...
Ha det gott
Kraam Anette

Anonym sa...

Hej!Mycket fina bilder på både djur och natur. Du och din man verkar ha hittat ett underbart ställe att bo på. Jag älskar verkligen skåpen du har.Du har verkligen söta katter den där lilla katten Asta den var ju jätte sött en så skulle jag vilja ha.Ha det bra.

Anonym sa...

jasså:) inte mysigt att ta it de små djuren:) jag tror nog att det kommer att bli den rutiga men det får jag se på julafton:)
jo det är ju mörkt hela tiden men det kan ju vara mysigt också ju:)
det känns skönt att ha gjort bort en vecka så nu är det bara 1½ vecka kvar:) kommer att få sluta 2 dagar tidigare är vad som är sagt på skolan för de stänger då:) det kommer att bli väldigt skönt, jag längtar så mycket:)