03 september, 2010

En nästan helt vanlig Fredag ...

Hoppas att ni har haft en fin vecka. Här blev det lite av julafton för plösligt stod Lantbrevbäraren (tomten) och tutade på gården för att få leverera tre stora paket.
Så är det med leverantörer , man vet aldrig riktigt nääääääääär varorna kommer. Men dessto roligare när de dyker upp...
Allt kom ju inte, det gör sällan det , så mer är på gång =)
Nu blir det en hel del jobb att få in hela härligheten i webbutiken.

Fixade till två knoppbrädor här i veckan. Enklare än så här kan det knappast bli.
Två lister som egentligen tillhör utepanelen och såna där små krokar som jag haft liggandes sen länge. Billigt och bra =)

Nu hänger de under hyllan i köket .



Hängde också upp en hylla i badrummet . Vipp bom låg den där framför mig i det berömda "fuset" som innehåller sånt jag gillar, men som mannen i huset nog skulle förpassa till tippen om han fick härja och röja fritt. Åtminstone en del av det =) Men se , nu fick vi användning för den också. Billigt och bra =)
Det var allt för stunden , Trevlig Helg !
Kram Sussi O


8 kommentarer:

EM sa...

Väntar med spänning på att se vad det är för roliga saker du kommer att lägga in i web-shopen. Har några favoriter som jag ser här på dina bilder...
ha en skön helg
elsamarianne

Vita huset 28 sa...

Hej ja de är så de ska vara. Man ska kunna slänga ihop nå fint av grejer man har liggande :)
Jättefin knopplist
Ha en skön helg
Kram Camilla

Tulipa sa...

Hej!
Tror inte jag varit inne på din blogg förut. Tycker den är jättefin!! Massa fina tips och härlig inspiration.
Roligt att hitta en ny man gillar!

Så du har fått in Green Gate, jag har en leverans på väg jag också... har aldrig sålt deras grejer innan, ska bli spännande!

Trevlig helg!
Kram mariette

Unknown sa...

Såååå mysigt..jag brukar oxå ut och hämta in gammalt och fixa till..:)..Det är väl det som är det roliga med inredning..Önskar dig en härlig dag..Kram/Annelie

LantlivsAnette sa...

Halloj där !!
Men himmel vad fina saker du har fått hem..måste gå en runda i din butik sen..
och vet du, såna små krokar har jag också satt upp i köket under min hylla, de är såå himla fina..
Ha nu en fin helg
Kraaam Anette

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jag blir så glad när jag har fixat till någonting användbart för en billig penning. Din hylla och brädan med krokarna blev jättefina och det är så fint med sakerna i hyllan.

Ska bli kul att kika in i webbutiken nu med alla nyheter.

Kram,
Regina

LantlivsAnette sa...

Gomorron vännen !!
Vad roligt att du gillade mitt gamla brödskrin, den gröna färgen är verkligen fin, allra helst hade jag velat ha ett i creme som mitt kylskåp, men , men, grönt är också bra..
Jaa, du måste ju göra en gårdsbutik, himmel alltså, du har pardörrar, fönster o allt..jag vet att du skulle ha en helt sagolik butik, synd att vi inte bor bredvid varandra så hade jag också öppnat nåt, en antik butik med cafe..så hade vi dragit kunder till varandra, kanske någon annan kunde sälja kläder o smycken, och en blommor..tänk vilket paradis vi skulle kunna skapa då !! Jag saknar min butik varje dag...
Kraaam Anette
P.s Vi måste träffas snart o surra..eller hur ??

Lissboden sa...

Vad härligt att du köpt från Green Gate. De har så fina saker. Jag hoppas att det kommer att gå bra att sälja.
Jag har också haft julafton idag när jag packat upp lite från Kallholmen.
Må så gott och ha en fin höstvecka!
Kram från Maria