24 november, 2008

Snart advent

"Stjärna på is" var det då aldrig tal om , jag minns hur man kasade runt på lädret och försökte göra piruetter, men man fick vara glad om man tog sig över isen överhuvud taget...och ont i fötterna ska vi inte tala om. Jag är ju lite av tävlingsmänniska och vill ju helst vara bäst, men när det gäller att åka skridskor är det min man som briljerar , TROTS att han inte ens har taggar , fattar inte hur det går till ...utan taggar kommer man ju INGENSTANS, har det att göra med att han är gammal hockeyspelare ? ... eller ...?

Här är en liten lingonkrans som jag har knåpat ihop. De söta korten jag använder kommer från
Idemakeriet . Gör gärna ett besök där så här i pysslings tider ...

Hade fyra små lådor som jag inte visste vad jag skulle ha till, men så fick jag en bra ide av Lantlif ,ett besök där är ett måste vill jag lova...


Ja ni, snart ska vi tända det första ljuset, nedräkningen har börjat ...



Ett hjärta av lummer har jag också virat ihop. Mer är på gång ...
Ha nu en riktigt trevlig vecka , här viner snöyran runt knuten , ruggigt ute, men ack så mysigt inne ...
MVH Sussi O




2 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Halloj där !
Åhhh himmel...sååå vackert du gör hela tiden..
Vad roligt att jag kunde inspirera med de där små lådorna, dina blev ju jättefina !
Nu är det alldeles strax advent och vi kan börja tända ljusen..
Ha det gott
Kraam Anette

Lilla huset på prärien sa...

Åh så fint det blev med de där lådorna!! Och det fina hjärtat där i slutet - jätteläckert!

Kram Jenny