01 februari, 2010

Butik Utanäs

Hej på er !
Hoppas att ni har haft en bra helg trots att en och annan har fått kämpa på med snö och kyla.
Här har vi en riktigt vacker vinterdag utanför fönstret ...

Nu är det ju verkligen en tidsperiod när men helst vill vara mest inne och dona. Och det är väl det vi inrednings intresserade gör för fullt nu ...
Mycket inspiration kan man få genom bloggarna ,böcker och inredningsmagasin. Sen blir det en egen mix av det hela som man trivs med. Om inte, så blir det nya åtgärder =) Ja , så håller det på ...

Lite nya detaljer till hemmet kan ju pigga upp i tillvaron.
Besök gärna Butik Utanäs !
Det är FRAKTFRITT i tre veckor nu ... 1/2 - 28/2
Ha det bäst !
Kram från Sussi O

9 kommentarer:

Västbacken sa...

Ja jösses vad snö det har kommit. Idag är det vackert med all sol.

Ha det bra

Lotta

Anna-Lena sa...

Vi har inte någon sol idag men mycket snö och mer väntas. Så härligt vitt ditt kök blir! Jag ska snaaaaart ta itu med våra gamla furutak. Nu tar jag en titt i din butik!
Ha det gott!
Anna-Lena

Lissboden sa...

Vad fina saker du visar från din butik.
Det låter som om ni har mycket snö och det skulle visst komma mer imorgon vid Norrlandskusten. Det känns nästan som om det räcker nu, eller hur?!?
Lycka till med försäljningen i din butik!
Kram/maria

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Kommer det mer snö nu går jag i ide! Och så tittar jag ut i vår...just nu önskar jag ett ljummet regn och fågelkvitter. Och dina hyacintglas kommer jag och ha året runt, dom är superfina.
Ha det gott
Goa kramen
AnnaMaria

Norregård sa...

Vi har snöyyyyyra här!!
Kan inte minnas när vi hade sån vinter i småland senast....
Nu ska jag kika in i din fina butik;o)

Kram Kram Malin

LantlivsAnette sa...

Halloj därborta !!
Men du..inte behövde du alls skämmas över din trädgård när jag var hos dig !! Jisses, jag tycket den var sååå fin, olika rum, lummigt och såå underbart !! Tänk när vi kan sätta spaden i jorden gud såå härligt, jag har många planer..
Vilka fina bilder du visar oss..måste ta en runda i din butik nu..
Kraaam Anette

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh här har det fortsatt snöa vi skottar hela tiden snart måste vi få krypa ur idet vill inte ha meera snö. -28 grader i morse.
Så mysigt det blir i erat kök väntar med spänning på mer bilder.
Kram Theres

houseofchandeliers and vintage sa...

Hej SussiO.
Håller med dig om att en vacker sak med funktion är bättre, tänkte på ditt vackra urverk.
Var får man tag i ranunkler här hos oss, herregud, jag har sökt i fler år, men har aldrig lyckats få tag i ranunkler.
Vad vackert det blir i ert kök och så duktig du är på att få det snyggt.
Vad glad jag blev när du skrev om humlor, det är min älsklingsinsekt, om man nu kan ha en sån, visst är se söta, dessa brummande trägårdsväktare.
Jo i dag har vi också så fint, 15 minus i morse,och solken, men nu har vi 18 så det kryper neråt.Inte alls bra, men det får man finna sig i som vanligt.
Längtan, jo att längta till något tror jag är friskt, om man slutar, att längta och se framåt, då mår man fruktansvärt dåligt, så det är nog bra faktiskt.
Ha en bra dag.
Kram Zara

Vitt hus med svarta knutar sa...

Kul att det kommit in lite nyheter i butiken! Då får jag ta en runda där. Härligt med mycket snö, men liiite besvärligt på vägarna.
Kram,
Regina